Lycée Français Jacques Prévert

Lycée Français Jacques Prévert. Route de Saly station. BP 99 Saly Sénégal. Tél 00221 33 957 08 53. Lycée Français Jacques Prévert. Assemblée Générale Ordinaire du 30032018. Cliquez sur les images pour agrandir. Document en version pdf . Convocation AG 300318 PDF. Conseils de Classe - 2nd trimestre 2017-18. Dans le cadre du Printemps des Poètes, nous vous annonçons le lancement du concours Photo-Poème! Bonne chance à tous! Mise en place dun tutorat éducatif au Lycée! Les élèves de latelier Web .

OVERVIEW

The site lyceeprevertsaly.org presently has an average traffic classification of zero (the lower the more traffic). We have inspected two pages within the web site lyceeprevertsaly.org and found one website interfacing with lyceeprevertsaly.org. There is two contacts and locations for lyceeprevertsaly.org to help you reach them. The site lyceeprevertsaly.org has been online for five hundred and fifty-five weeks, twenty-one days, twenty-one hours, and twenty-seven minutes.
Nov 2013

LYCEEPREVERTSALY.ORG TRAFFIC

The site lyceeprevertsaly.org is seeing variant levels of traffic until the end of the year.
Traffic for lyceeprevertsaly.org

Traffic ranking (by month) for lyceeprevertsaly.org

Traffic ranking by day of the week for lyceeprevertsaly.org

LYCEEPREVERTSALY.ORG HISTORY

The site lyceeprevertsaly.org was first documented on November 15, 2013. It is now five hundred and fifty-five weeks, twenty-one days, twenty-one hours, and twenty-seven minutes young.

PERIOD

WHAT DOES LYCEEPREVERTSALY.ORG LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of lyceeprevertsaly.org Mobile Screenshot of lyceeprevertsaly.org Tablet Screenshot of lyceeprevertsaly.org

Ecole francaise Jacques Prevert

Francois Normant

Saly, 00000

SN

Ecole francaise Jacques Prevert

Francois Normant

Saly, 00000

SN

LYCEEPREVERTSALY.ORG SERVER

We revealed that a lone root page on lyceeprevertsaly.org took eight hundred and thirteen milliseconds to come up. Our web crawlers could not find a SSL certificate, so therefore our crawlers consider this site not secure.
213.186.33.16

dns106.ovh.net
ns106.ovh.net

SERVER OS

We discovered that lyceeprevertsaly.org is employing the Apache operating system.

Lycée Français Jacques Prévert

DESCRIPTION

PARSED CONTENT

The site has the following in the web page, "Tél 00221 33 957 08 53." We noticed that the web site also stated " Assemblée Générale Ordinaire du 30032018." It also stated " Cliquez sur les images pour agrandir. Document en version pdf . Conseils de Classe - 2nd trimestre 2017-18. Dans le cadre du Printemps des Poètes, nous vous annonçons le lancement du concours Photo-Poème! Bonne chance à tous! Mise en place dun tutorat éducatif au Lycée! Les élèves de latelier Web ."

SEEK MORE BUSINESSES

Écoles maternelles privées - Lycée Privé Saint Paul à Lille

Les Chênes - Lycée Professionnel et technologique Centre de Formation et dapprentissage - Vaucluse

CAP Accompagnant Éducatif Petite Enfance. Prépa concours secteur sanitaire et social. Assistant de Soins en Gérontologie. Vie au Centre de formation. Dispositifs de Prise en Charge. Se préparer aux concours, obtenir un diplôme.

Lycée des Métiers du goût, des soins, et des services à la personne, Av. des Cimes, 64160 MORLAAS

Wide layout 1200 px grid. Boxed layout 1200 px grid. Cliquez ici pour accèder à Pronote. La carte intéractive de nos formations. Journée des portes ouvertes des partenaires. Accés Euresto depuis le réseau.

Lycée professionnel Tinténiac - Lycée professionnel Tinténiac

LE MOT DE LA DIRECTRICE. Des métiers de contact,. Dates des portes ouvertes 2018. Le lycée ouvre ses portes Le vendredi 26 janvier 2018 de 17h à 19h30. Le vendredi 23 mars 2018 de 17h à 19h30. Comme chaque année, le collège Choisy organise une rencontre entre anciens élèves et élèves de 3 .